個人的感想。

個人的な趣味のブログとか書いていきますのでよろしくお願い致します。

英語日記 2回目

2020.9.18
6th day of my English diary. Today is holiday. I woke up early around 6 AM then went straight to gym for training. Today I'll be doing my legs training. Thou, Leg training is painful. Then I went home and attend my English training. After that, I shot and edited two YouTube clips. I finished editing one today and posted it on YouTube.
Please have a look.
英語日記6日目。今日は休みでした。朝6時に起きてジムでトレーニングをしました。今日は脚のトレーニングの日です。脚のトレーニングは辛くてしんどいです。帰宅して英語のレッスンをしました。その後、YouTubeの撮影を2本撮り編集しました。今日は1本編集してYouTubeにUPしました。よかったら見てください。