個人的感想。

個人的な趣味のブログとか書いていきますのでよろしくお願い致します。

英語日記スタート English diary start‼︎

2020.9.13 Today,I am starting to write my English diary.I want to speak English because I want to be a world famous Youtuber and celebrity within 5 years.
今日から英語日記を始める。その理由はもっともっと英語を話せるようになりたいという願望が湧き出てきたからである。
5年後には世界で有名なYouTuberまたは有名人になる。

2020.9.14
2nd day of English diary. I was working today(i worked)
I was busy and tired. However,I can't help it but to do some tasks.
I'm imposing. I will cherish this every day.
英語日記二日目。今日は仕事でした。今日はとても忙しくて疲れました。でも、ここで自分に課している課題をやらない訳にはいかない。1日1日を大切にしていく。

2020.9.15
Third day of English Diary.
Today is holiday.I woke up early around 7AM then attend my morning English training. After my English class and learned new words. I ate SOBA for lunch and went to my favorite clothing store. On may way home i get flat tire...I brought it to the repair shop.
英語日記3日目。今日はやすみでした。今日は7時に起き、英会話をしました。そこで新しい英語の文法を学びました。お昼に蕎麦を食べお気に入りの服屋に行きました。帰る途中にパンクしてしまいましたが…修理屋に持っていき直りました。

2020.9.16
4th day of my English diary. It was my early shift today. So, I woke up at 5:30 in the morning during this shift. I'm very sleepy. Because I was setting up my computer yesterday, so I went to bed late. My work ended without any problems. Then I went home and attend my English training. I was so excited to talked about YouTube with my English teacher and wanted to master English language as soon as possible.
英語日曜4日目。今日は早番の勤務でした。このような勤務のときは5:30におきます。とても眠いです。なぜなら昨日パソコンの設定などをしたので寝たのは遅かったです。仕事は特に問題なく終わりました。帰宅して英語のレッスンをしました。英語の先生とYouTubeの話で盛り上がり、早く英語をマスターしたいと思いました。

2020.9.17
5th day of my English diary. I have to go to work today aswell. To be honest, I don't have muchpassion for my current job. I'm thinking a lot about YouTube material. Tomorrow is a holiday, so I plan to take two shots and edit them. I will planning to releasen YouTube in English in the near future. Please look forward to it.
英語日記5日目。今日も仕事でした。正直、今仕事に対する情熱はあまりない。よく考えているのは、YouTubeの題材である。明日は休みなので撮影を2本撮り、編集をする予定である。近いうちに英語のYouTubeを出す予定です。期待していてください。