個人的感想。

個人的な趣味のブログとか書いていきますのでよろしくお願い致します。

英語日記。

2020.9.25

This is the 13th day of my English diary. Today is payday. Some passion for work on payday. Today, I did shadowing for the first time in an English lesson. One of my challenges is not having the ability to hear. Let's overcome the problems one by one.
英語日記13日目。今日は仕事でした。今日は給料日。給料日になると仕事は少しやる気になる。今日は英語のレッスンで初めてシャドーイングをやりました。自分の課題の1つとして聞き取る力がないことだ。1つ1つ課題を克服していこう。

2020.9.26
This is the 14th day of my English diary. I will work today. First, I woke up at 5:30AM and went to gym. Today, we have back training. I arrived at my workplace at 7:30AM. we had shadowing twice today, but it was a lot of fun. DO your best to improve more and more.
英語日記14日目。今日も仕事でした。今日は朝5:30に起きてジムに行きました。今日は背中のトレーニングでした。7:30に職場に着きPM6:00まで仕事をしました。今日は2回目のシャドーイングでしたがとても楽しかった。もっともっと上達するように頑張ろう。

https://www.youtube.com/channel/UClYRuoxs4KGjseTk5P0pHuA