個人的感想。

個人的な趣味のブログとか書いていきますのでよろしくお願い致します。

英語日記3回目。

2020.9.19
7th day of my English diary. Today's work has been completed without any problems. After returning home, I took an English lesson. I thought that today's English lesson was good. After that, I made a live broadcast on Instagram and talked with my friends. It was a very meaningful time. Tomorrow is a holiday.
英語日記7日目。今日は仕事でした。今日の仕事は特に問題なく終わりました。帰宅後、英語のレッスンを受けました。今日の英語のレッスンはよくできたと自分では思いました。その後Instagramライブ配信をして仲間達と喋りました。とても有意義な時間でした。明日は休みです。

2020.9.20
This is the 8th day of my English diary. Today is a holiday. I woke up early around 7 AM then went straight to gym for my training. I trained my back and shoulders today. It was a very fun time. After returning home, I thought about the composition of YouTube, shot and edited it. I posted the subject of English Diary week 1 on YouTube. The clothes I ordered from the online shop have arrived. I thought the style I chose was very good.
英語日記8日目。今日は休みでした。今日は朝7時に起きてジムへ行き、背中と肩のトレーニングをしました。とても楽しい時間でした。帰宅後、YouTubeの構成を考えたり、撮影、編集をしました。本日は英語日記Week1という題材をYouTubeにアップしました。服のオンラインショップで注文した服が来ました。自分の選ぶセンスはとても良いと思いました。

2020.9.21
This is the 9th day of my English diary. I had an early job today. I woke up at 5AM and went to the gym to train my chest. After that , I arrived at my workplace at 6:30 AM. I'm glad I wasn't very busy with work. I went to bed early because I was sleepy due to waking up early in the morning.
英語日記9日目。 今日は早番の仕事でした。今日は5時に起きてジムに行き胸のトレーニングをしました。そのあと仕事場にAM6:30に着きました。今日の仕事はあまり忙しくなかったのでよかったです。今日は朝早くて眠いので早めに寝ます。